Curtmetratge “l’Ombra del Minotaure”

L’Associació Cultural Fan-Art-X farà un acte de presentació el proper dissabte, dia 30 de juny a les 20:00 hores, al teatre Sa Teulera d’Andratx. En aquest acte es presentarà la Junta Directiva formada per:

JUNTA DIRECTIVA
En aquest acte se donarà a conèixer el primer projecte de Fan-Art-X: el curtmetratge “l’ombra del Minotaure” escrita, dirigida i produïda pels membres d’aquesta nova associació.

La intenció de Fan-Art-X és fer arribar a tothom tot tipus de projectes artístics (teatre, música, audiovisuals…) que els socis proposin i que, entre tots, se puguin dur a terme. Per aquesta raó, a l’acte de presentació i estrena se demanarà una donació de 5€ per a que aquesta sigui la primera de moltes passes.

L’associació té la voluntat d’esdevenir una gran família i, per aconseguir-ho, només caldrà enviar un correu a fanartx2017@gmail.com o contactar a través de les xarxes socials per tal de poder participar de manera activa.

Previous post Andratx se posiciona en defensa de una Mallorca libre de agresiones sexistas
Next post La Volta a Sa Dragonera en piragua cumple su XXVI edición