“Dios los cría, ellos se juntan”

I és que amb independència del color que pugui tenir el proper batle o batlessa, totes les inversions que el Consell de Mallorca o el Govern balear haurien compromès per Andratx podrien veure’s frenades

Fa un temps que la ciutadania assisteix a un espectacle insòlit. El que ofereixen les formacions polítiques locals a l’ajuntament d’Andratx. El “súmmum” l’hem viscut avui, amb la pública reprovació d’Antoni Mir i Salvà , ” es Saig”, com a batle del terme.

No entrarem en si la moció era merescuda o no. Però sí en els temps. Perquè… de què serveix una passada de ca extern dues setmanes abans de Sant Pere, un any abans de les eleccions? No era més fàcil esperar a veure quina gestió podria fer el Pacte en els nou mesos efectius que queden de legislatura?

Sense aprofundir en temes ideològics: si d’aquesta Moció de Reprovació se’n deriva una altra de Censura en les properes setmanes, tenguin ben clar qui en serà la gran perdedora: la ciutadania.

I és que amb independència del color que pugui tenir el proper batle o batlessa, totes les inversions que el Consell de Mallorca o el Govern balear haurien compromès per Andratx podrien veure’s frenades. Fa mal posar medalles a la competència. De la mateixa manera que les famoses Normes Subsidiàries podrien entrar en una misteriosa via morta.

A no ser que el secret objectiu dels censors sigui, precisament, l’eliminació de tota possibilitat per a l’aprovació definitiva de les NN.SS. Com – també – de que la signatura de certs convenis col·lectius tornin a quedar en suspens.

Potser és això, el que volen. Ho haurien d’ explicar ells. Mentrestant, està essent molt curiós veure com un partit “obrerista i d’esquerres” va votant esmenes – la d’avui no és la primera, tampoc serà la darrera – presentades per partits tradicionals i conservadors. Molt conservadors, per cert… Ja ho diu la dita: “Dios los cría y ellos se juntan”.

Moltes gràcies. 
Bernat Jofre i Bonet


Previous post PP, El PI , C’s i Podem treuen endavant la moció de reprovació contra el batle socialista Mir
Next post Els Socialistes expressen el seu malestar per “la deslleialtat dels socis de govern”

Descubre más desde www.vilaAndratx.com

Suscríbete ahora para seguir leyendo y obtener acceso al archivo completo.

Sigue leyendo