Mort a S’Arracó

El finat devia haver estat un infant feliç. Amb les seves aspiracions, com tothom. Que no devia merèixer aquest final

Aquestes festes de sant Agustí seran recordades a S’Arracó. Divendres passat, tot just començat el sarau – cada pic, les festes duren més – un home entrava a plaça, espantat:

– Han mort un home al carrer França!

Després d’un moment de perplexitat, la música va seguir. Algú es va retirar, per prudència. Sobretot, els qui duien infants: millor evitar preguntes incòmodes. Uns altres preguntaren qui havia estat el mort i qui l’assassí. El dictamen fóu unànime: “sempre anaven com el ca i el moix”.

El finat devia haver estat un infant feliç. Amb les seves aspiracions, com tothom. Que no devia merèixer aquest final. Evident. Una persona, en definitiva. Com tots nosaltres.

Sap greu. Circula per whatsapp un compte corrent d’ajut a la família. Sempre he desconfiat d’aquestes iniciatives: massa fraus hi ha hagut al damunt de les tragèdies alienes. Seria interessant canalitzar tota ajuda a través del Departament d’Afers Socials de l’Ajuntament: segur que els diners arriben al seu destí.

Bernat Jofre i Bonet

Previous post Un virulento temporal sacude Andratx
Next post El Consell de Mallorca ha atès més de 270 incidències a causa del temporal